page loader

Black Weekend continuă – Cele mai frecvente întrebări

Black Weekend continuă, lista de cumpărături este gata, iar din experiențele noastre anterioare am adunat pentru tine o serie de întrebări și răspunsuri care te vor ajuta să ai o sesiune productivă de shopping.

Întrebări frecvente

Cum comand?

Este foarte simplu să comanzi pe shop.jolidon.ro. Află aici cum.

Pot să modific o comandă?

Dacă statusul comenzii este Înregistrată, Se procesează sau Facturată, se pot aplica orice fel de modificări în legătură cu datele de facturare sau livrare. Dacă statusul este Expediată, coletul se află deja în posesia firmei de curierat. Dacă dorești să modifici o comandă, contactează-ne telefonic sau prin e-mail pe contact@jolidon.ro.

În ce status e comanda mea?

Pentru a vedea care este statusul comenzii tale intră în secțiunea Status comandă și introdu numărul comenzii tale, respectiv adresa de email aferentă comenzii.

Am plasat două comenzi. Pot să le cumulez?

Având în vedere fluxul mare de comenzi, fiecare comandă va fi tratată individual în ordinea cronologică a intrării lor în sistem, pentru o procesare mai rapidă a acestora. Astfel că, dacă ai mai multe comenzi pe shop-ul nostru, acestea nu vor putea fi cumulate, ci se vor procesa și expedia separat (taxa de transport fiind aplicată pe fiecare comandă în parte).

Care este termenul de livrare?

De Black Weekend va fi disponibilă o singură metodă de transport prin curier, cu un timp aproximativ de livrare de 3-10 zile lucrătoare. Te rugăm să ţii cont că, din cauza volumului mare de colete gestionate în această perioadă de către partenerul nostru de transport, Urgent Cargus, este posibil ca livrarea comenzii să fie puțin întârziată. Noi vom face tot posibilul să o expediem către tine în cel mai scurt timp, însă nu putem garanta perioada de livrare din motive independente de noi.

Când îmi ajunge comanda?

Verifică stadiul comenzii tale aici. Dacă a fost deja expediată, pe această pagină poţi vedea şi numărul de AWB al coletului şi în ce status este la curier.

Cât costă transportul?

Taxa de transport este de 9 lei la comenzile sub 190 de lei și gratuit la comenzile de peste 190 lei (livrare prin firma de curierat Urgent Cargus).

Cum pot să returnez un produs sau mai multe?

Ceea ce ai comandat nu este ceea ce ți-ai dorit sau nu ţi s-a potrivit mărimea? Nu e nicio problemă, poți returna produsul urmând paşii de aici, iar noi îţi  vom restitui contravaloarea articolelor returnate într-un cont bancar sau sub forma unui credit magazin. Dacă doreşti o altă mărime sau un alt produs, va trebui să plasezi o nouă comandă în magazinul online.

Am primit un produs şi nu e bună mărimea. Pot să îl schimb cu altceva?

De fiecare data cand returnezi o comanda poti alege sa primesti contravaloarea produselor returnate intr-un cont bancar sau sub forma de credit magazin. Daca alegi varianta cu credit magazin, contul tau online iti va fi alimentat cu suma respectiva. Ulterior, poti folosi o parte din credit sau tot creditul pentru a achita alte comenzi pe site-ul nostru (la finalizarea comenzii, poti alege sa platesti o parte sau toata comanda folosind credit magazin).

 

Îţi recomandăm să citeşti aici şi sfaturile noastre despre cum să te pregăteşti pentru sesiunea de shopping de Black Friday.

 

Contactează-ne!

Pentru orice informație, ne poți contacta prin următoarele metode: la numărul nostru de telefon (0745090909), pe chat-ul online de pe shop, prin e-mail (contact@jolidon.ro) sau pe pagina de Facebook Jolidon Romania.

Leave a Comment:
*

Sunt de accord

Privacy Preference Center

Delete all data?

All data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?

Are you sure?

By disagreeing you will no longer have access to our site and will be logged out.